2009. december 28., hétfő

Sziasztok, Földlakók!

Húú, régen írtam. Nos, teljesen el voltam havazva ( egy hétig szó szerint), nem tudtam folytatni az Esme történetét, de már mindjárt kész, szóval legkésőbb 30-án felrakom. Egyébként úgy érzem ideje, hogy egy kicsit tényleg blogosabb legyen ez a blog.:D
Tehát magamról. Ööö...megint volt fellépés a Fórumban, szerencsére most nem volt annyira gáz, mint a múltkor, azt leszámítva, hogy fél lábbal álltam csak a színpadon. Mert persze ki állt a legszélén a negyedik sornak? Eltaláltad, én. xD Utána rohanás a Főtérre, ahol lefagyott a lábam. Szépen kezdődött a Karácsony.
De lényeg a lényeg, végre szünet (már egy jó ideje), már a Christmas is elmúlt, és nekem csak most jut eszembe blogolni. Eltelt ez az év is, ahogy bizonyára a következő is el fog. 2010...vagy ahogy barátnőm írná 20010.:D Szóval, ha elfelejtenék még ebben az esztendőben bejegyzéseket gyártani, akkor előre is mindenkinek BOLDOG ÚJ ÉVET!:D

1 megjegyzés: